MATTERHORN

Because I devote myself in art mostly tropical themes and subjects, I wanted a change this time. The new painting shows my home sweet home Switzerland. The Matterhorn (Toblerone) with the typical Swiss mountain railroads, marmots, Edelweisen, Alpine roses and the Alpine chamois.


Not only the rainforest should be protected and preserved. We should also take care of our alps, our nature and animals.


Unfortunately, I have already observed while hiking how people had uprooted rare alpine flowers, or marmots went on the spirit. Pay attention!

All my paintings are for sale. Contact me or my online store!


Weil ich mich in der Kunst meist tropischen Themen und Sujets widme, wollte ich diesmal eine Abwechslung. Das neue Gemälde zeigt mein trautes Heim die Schweiz. Der Matterhorn (Toblerone) mit den typischen Schweizer Bergbahnen, Murmeltieren, Edelweisen, Alpenrosen und den Alpengämsen.

Nicht nur der Regenwald sollte beschützt und erhalten werden. Auch auf unsere Alpen, unsere Natur und Tiere sollten wir Rücksicht nehmen. Leider habe ich auch schon beim wandern beobachtet wie Leute seltene Alpenblumen ausgerissen hatten, oder Murmeltiere auf den Geist gingen. Gebt acht!

Alle meine Bilder stehen zum Verkauf. Melde dich doch bei mir oder meinem Onlineshop!


Leave me a comment.. =))

Please feel free to check out my Instagram page & subscribe!


In Love








Kommentare

Beliebte Posts