Ausstellung Traces Conceptstore Luzern

Very gladly I share with you that I will soon have my small art exhibition with vernissage in Lucerne.
In addition to my canvas paintings I also exhibit art prints and posters.

From August 22 you are welcome to admire my works at TRACES.
"Powerful paintings inspired by hummingbirds, parrots and rare bird species, she dreams of flying. This brought her closer to the theme of "rainforest" and the Amazon and its illegal deforestation..."
The vernissage is on Friday September 9, 2022 from 3 pm and I would be very happy to see familiar faces again!

Good to know
Date: from 22 August until the end of September
Vernissage: Friday, September 9, 2022 from 3 pm
Location: Traces Conceptstore, Brambergstrasse 41, 6004 Lucerne, Switzerland
Contact: me sara.debrunner@hotmail.ch or Franca Haas mail@traces-store.ch

I would be very happy about your visit and/or purchase!


Sehr gerne teile ich euch mit, dass ich schon bald meine kleine Kunstausstellung mit Vernissage in Luzern haben werde.
Nebst meinen Leinwandbildern stelle ich auch Kunstdrucke und Poster aus.

Ab dem 22. August dürft ihr gerne meine Werke bei TRACES bestaunen.
"Kraftvolle Bilder, inspiriert durch Kolibris, Papageien und seltene Vogelarten, träumt sie vom Fliegen. Dies brachte sie dem Thema "Regenwald" und dem Amazonas und dessen illegalen Abholzung näher..."
Die Vernissage ist am Freitag den 9. September 2022 ab 15 Uhr und es würde mich sehr freuen bekannten Gesichtern wieder zu sehen!

Gut zu wissen
Datum: ab 22. August bis Ende September
Vernissage: Freitag, 9. September 2022 ab 15 Uhr
Lokalität: Traces Conceptstore, Brambergstrasse 41, 6004 Luzern Schweiz
Kontakt: Sara Debrunner Mesquitas sara.debrunner@hotmail.ch oder Franca Haas mail@traces-store.ch

Ich würde mich sehr über euren Besuch und/oder Kauf freuen!


Leave me a comment.. =))

Please feel free to check out my Instagram page & subscribe!


In Love


Kommentare

Beliebte Posts