Privatsammlung

Today I show you times individual pieces of my very private collection. Why private? Because I have processed a feeling, a phase of life, a mood,... in each image. And above all - because they are also portraits. Somehow one shows these pieces rather unwillingly. And yet they are very beautiful works, which have been hanging in my home for years.

 

What do you think? 



Heute zeige ich euch mal Einzelstücke meiner ganz privaten Sammlung.. Wieso privat? Weil ich bei jedem Bild ein Gefühl, eine Lebensphase, eine Stimmung,.. verarbeitet habe. Und vor allem - weil es eben auch Portraits sind.


Irgendwie zeigt man diese Stücke eher ungern. Und doch sind es sehr schöne arbeiten, welche doch schon Jahre in meinem Zuhause hängen.

Was meinst du dazu?



Leave me a comment.. =))
Please feel free to check out my Instagram page & subscribe!


In Love








Kommentare

Beliebte Posts